fredag 24 april 2009

Ibland får man nöja sig med något lite mindre

Idag var jag på visning på auktion. Där fanns ett jättefint toalettbord med oval spegel och franska liljor på dörrarna. Det skulle vara superfint hemma hos mig. Problemet är bara att det fast jag nyligen flyttat till större lägenhet inte finns någon plats för det. Jag har funderat på om det inte skulle kunna få plats någonstans men jag kan inte komma på något.

När jag var på loppiset straxt brevid hittade jag en mini variant som passar mig klart bättre storleksmässigt! Det var en vit pigtittare ca. 20 cm hög som jag utan minsta bekymmer kan få plats med i mitt lilla bo. Den var säkert också billigare än det där superfina toalettbordet som jag inte kommer kunna köpa. Ibland får man nöja sig med något lite mindre...

Photobucket


Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar