lördag 11 juli 2009

Min ateljé

Photobucket

Välkommen in i min ateljé . Det är mycket saker som ska organiseras och sorteras innan det blir ordning och reda här. Ett ostädat och totalrörigt hobbyrum är föga inspirerande. Hoppas på ny inspiration att börja göra halsband igen, för det är ett av mina stora intressen.



Photobucket

Har köpt en hel del förvaringslådor från IKEA: De funkar perfekt för alla småsaker som annars blir liggande överallt och ingenstans. 



Photobucket

Har tre sittplatser: en syhörna, en data och scrappinghörna och en plats för smyckestillverkning. Där jag bodde tidigare hade jag inte plats alls så det här är perfekt!



Photobucket

Här är ett gammalt fönster som fått bli ram åt några akvareller jag målat


Photobucket
Här en zinkbalja med en del av alla mina garner



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar