måndag 30 mars 2009

Visa mig din täppa

På den trevliga bloggen Ellas inspiration finns mycket tips och ideér.  Här fann jag en utmaning att visa min lilla täppa, så sagt och gjort här kommer några bilder på våren på min täppa (inglasad balkong).

Photobucket


När man har lite "fusk-vår" som jag är tulpanerna snart i blom. Ska bli härligt att se hur de blir. Jag planerade lila papegojtulpaner och vita tulpaner som såg ut som små pioner i denna kruka.

Photobucket

Och vinterns vita Amaryllisar har fortfarande inte blommat klart! De är vackra blommor även om det inte är jul!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har! Så mycket fint! Vilken skillnad det blev med vita tapeter.
    Återkommer gärna!
    ha det gott och stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hej ang...kransarna är det Eucalyptus....som jag bundit med ståltråd...så inget annat...eller vad det ngt annat du undrade över tro.....

    Härligt att du har kvar Amaryllis...det är en vacker blomma....

    HA´det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera