söndag 29 mars 2009

Inköp och målning av möbler från Loppis

Photobucket

Idag 8 januari kom bussen från loppis med lite möbler jag köpt. Mycket bra service med hemkörning av en hel buss för 200 kr.



Photobucket

Jättefin sekretär för 500 kr. Den var riktigt jobbig att få upp för trappan.



Photobucket

Hittade också ett perfekt skåp till mitt kök. Jag har mycket tallrikar som jag vill ha upp på väggarna i köket men det var ganska besvärligt med alla stenhårda betongväggar. Hittade då detta skåp med färdiga tallrikshyllor vilket löste problemet på ett enkelt sätt.



Photobucket

Bara färgen var lite tokig, men färg finns ju i färgaffären så även det problemet går ju att lösa!



Photobucket

Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Nu passar skåpet superbra i mitt kök!



Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar