lördag 8 augusti 2009

Ibland har man tur

Här om dagen hade jag riktig tur. En inrednings och presentbutik i stan har tyvärr gått i konkurs och de hade 50 % på allt. Jag gjorde en hel del trevliga inredningsfynd.

Photobucket

Hittade bland annat kristaller i hjärtform för 3 kr/st. De blir superfina till granen i jul.



Photobucket

En superfin tavla för den som älskar änglar, fick också följa med mig hem.



Photobucket

Här ett zinkfat i våningar. Blir nog tvungen att bjuda på "kak-kalas" nu kan jag tro.



Photobucket

Tygblommor idag ser inte ut som tygblommor gjorde förr. De ser ibland helt riktiga ut. Denna passade perfekt på hörnskåpet i mitt sovrum.

1 kommentar:

  1. Oj vad många fina fynd du har gjort. Kul att kunna handla lite billigt ibland, men det är ju tråkigt med butiker som måste sälja ut och slå igen.
    Ha det så skönt i sommar värmen!
    Märta

    SvaraRadera